.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تركيب هيات رييسه کمیسیون های مجلس

تركيب هيات رييسه كميسيون‌هاي فرهنگي، اقصادي، صنايع و معادن، قضايي و حقوقي و بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي مشخص شد.
به گزارش "جهان"، با راي اعضاي كميسيون فرهنگي دكتر غلامعلي حدادعادل با 23 راي و بدون راي مخالف رييس اين كميسيون شد. دكتر جواد آرين‌منش نماينده مشهد با 11 راي به عنوان نايب رييس اول و فاطمه رهبر نماينده تهران با 9 راي به عنوان نايب رييس دوم انتخاب شدند.
هم‌چنين با راي اعضاي كميسيون فرهنگي ستار هدايت‌خواه نماينده دنا و بويراحمد به عنوان مخبر و سيدعلي طاهري نماينده گرگان و حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده تهران به عنوان منشيان اين كميسيون انتخاب شدند.

بر پایه این گزارش سيدشهاب‌الدين صدر نماينده مردم تهران با 9 راي رييس كميسيون بهداشت و درمان شد، هم‌چنين حسينعلي شهرياري نماينده زاهدان با 12 راي نايب رييس اول، محسني‌بندپي نماينده نوشهر و چالوس با 9 راي نايب رييس دوم، شاهرخ رامين نماينده دماوند و فيروزكوه با 14 راي مخبر كميسيون و علي‌اكبر كائيدي نماينده پلدختر و علي‌اصغر حسني نماينده لارستان نيز هر كدام با 10 راي به عنوان منشي‌هاي كميسيون بهداشت و درمان انتخاب شدند.

عزت‌الله اكبري نماينده قائم شهر رييس كميسيون صنايع، رضا رحماني نماينده تبريز و احمد مهدوي نماينده ابهر به عنوان نواب رييس و علي‌اصغر يوسف‌نژاد نماينده ساري به عنوان مخبر اين كميسيون و احمد‌رضا دستغيب نماينده شيراز و سيد شريف حسيني نماينده اهواز به عنوان دو منشي اين كميسيون انتخاب شدند.

همچنین در كميسيون قضايي، علي شاهرخي نماينده كوهدشت به عنوان رييس، فرهاد تجري نماينده قصر شيرين و علي اسلامي‌پناه نماينده جيرفت و عنبرآباد به عنوان نواب و امين‌حسين رحيمي نماينده ملاير به عنوان مخبر و غلامرضا دهقان نماينده كازرون و غلامرضا اسداللهي نماينده تربت جام به عنوان منشيان كميسيون انتخاب شدند.

در كميسيون اقتصادي، غلامرضا مصباحي‌مقدم با 8 راي به عنوان رييس، ارسلان فتحي‌پور با 12 راي به حكم قرعه نايب رييس اول و پيمان فروزش با 22 راي به عنوان نايب رييس دوم انتخاب شد. مخبر اين كميسيون محمدرضا خباز با 11 راي انتخاب شد و منشي اول سيدناصر موسوي لارگاني با 11 راي به حكم قرعه و منشي دوم، صمد مرعشي با 11 راي به حكم قرعه شدند. لازم به توضيح است كه در مورد انتخاب نواب رييس فتحي‌پور و دلخوش هر كدام 12 راي آوردند و با حكم قرعه فتحي‌پور نايب رييس اول شد و دلخوش انصراف داد؛ دوباره براي نايب رييس دوم راي‌گيري شد و فروزش به اتفاق آرا انتخاب شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.